Cíťte sa ako v Cannes

Cíťte sa ako v Cannes

BRATISLAVA 1. apríla (WBN/PR) - Spoločnosť Electrolux sa stáva partnerom Medzinárodného filmového festivalu v Cannes, odkiaľ chce priniesť festivalovú atmosféru priamo do vašich domovov.

Electrolux ako popredný výrobca domácich a profesionálnych spotrebičov nadviazal partnerstvo s Medzinárodným filmovým festivalom v Cannes. Od 11. do 22. mája 2011 bude spolu s ďalšími odborníkmi radiť v oblasti módy, jedál a životného štýlu. Cieľom je ukázať zákazníkom, že festivalovú atmosféru si môžu vytvoriť aj vo vlastných domovoch, s pomocou spotrebičov Electrolux.

"Sme naozaj nadšení, že môžeme byť súčasťou magického Cannes a priniesť inšpiráciu našim spotrebiteľom," hovorí Robert Jan Galema, senior viceprezident produktov a značiek spoločnosti Electrolux.

Electrolux vytvorí v rámci festivalu špeciálny priestor, v ktorom bude hostiť všetky svoje aktivity - gala večere, tlačové konferencie či každodenné obedy. Bude tu organizovať aj finále súťaže Menu de Cannes, kde sa dva tímy z rôznych regiónov stretnú pri príprave obedu pre festivalovú porotu, ktorej predsedá Robert de Niro. O oblasť módy a životného štýlu sa postarajú práčky a sušičky Electrolux so špeciálnymi funkciami, ktoré prinesú zúčastneným ohromujúci vzhľad ich odevov na červenom koberci.

Partnerstvo je súčasťou nového marketingového prístupu spoločnosti Electrolux, zameraného na vedenie dialógu so spotrebiteľmi. Neil Gannon, zodpovedný za marketingovú komunikáciu a expertízy, hovorí: "Spotrebitelia budú môcť zažiť Cannes vďaka interakcii na našich podujatiach, on-line prostredníctvom našich internetových stránok, ale aj pomocou sociálnych médií. Necháme ich nahliadnuť do zákulisia festivalu v Cannes, aby si tak vytvorili vlastné festivalové okamihy."

Spoločnosť Electrolux je popredným výrobcom domácich spotrebičov a spotrebičov pre profesionálne využitie. Ročne predáva viac ako 40 miliónov výrobkov zákazníkom vo viac ako 150 krajinách. Spoločnosť sa zameriava na inovácie, ktoré sú navrhnuté na základe dôkladného poznania potrieb zákazníkov, od bežných spotrebiteľov po profesionálov. Sortiment výrobkov Electrolux zahŕňa chladničky, umývačky riadu, práčky, vysávače a sporáky, predávané pod renomovanými značkami Electrolux, AEG a Zanussi. V roku 2010 dosiahla skupina Electrolux objem predaja vo výške približne 11 miliárd EUR a zamestnávala 52 000 zamestnancov. Viac informácií o skupine Electrolux nájdete na www.electrolux.com/press alebo www.electrolux.com/news.

© WEBNOVINY

pošli na vybrali.sme.sk
Súvisiace články:
SaS nepodporí účasť SR v eurovale 2
Strana Sloboda a Solidarita (SaS) pri hlasovaní v slovenskom parlamente nepodporí účasť Slovenska v európskom stabilizačnom mechanizme (tzv. eurovale 2). Na tlačovej besede to uviedol predseda strany
Začal tender na stavebný dozor pri stavbe D1 Fričovce-Svinia
Národná diaľničná spoločnosť (NDS), a.s. vyhlásila verejnú súťaž na činnosť stavebného dozoru pre výstavbu vyše 11-kilometrového úseku diaľnice D1 Fričovce - Svinia. Predpokladaná cena za výkon činnos
Svetová banka prognózuje SR postupné zrýchľovanie rastu
Slovensko by malo zostať medzi lídrami nových členských štátov Európskej únie (EÚ10) v hospodárskom raste. Vyplýva to zo štúdie Svetovej banky, podľa ktorej by slovenská ekonomika mala v tomto roku st
Súd odmietol ochrániť Tipos pred veriteľmi
Okresný súd Bratislava I odmietol národnú lotériovú spoločnosť Tipos chrániť pred veriteľmi. Podľa informácií zverejnených v obchodnom vestníku totiž návrh Tiposu na povolenie reštrukturalizácie firmy
Yahoo v prvom kvartáli zarobila 17 centov na akciu
Internetová spoločnosť Yahoo Inc svojím ziskom za prvý štvrťrok prekonala očakávania analytikov. Firma za január až marec dosiahla čistý zisk 223 mil. USD čiže 17 centov na akciu. V rovnakom kvartáli

Kurzový lístok ECB

Britská libra 0.7379 18.31 %
Získajte najvýhodnejší kurz >>

Škola investora

investicne-strategieDlhopisy sú často považované za nudnú investíciu. No nie vždy je to tak. Presvedčí vás o tom nasledovný článok. Predstavíme Vám základné...
co-je-podielovy-fondPodielový fond asi najvýstižnejšie charakterizuje príslovie „Virtus Unita Fortior“ (v jednote je sila). Zakladá ho správcovská spoločnosť, ...
ake-su-nevyhody-etfO ETF sa dnes veľa píše. Takmer vždy sú ospevované ako jeden z najinovatívnejších finančných produktov. Sú naozaj také výnimočné a nemajú žiadne...